با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی مدل رهبری نوع دوستانه در مدیریت سازمان دولتی

سارا امیرحصاری؛ حسین عماری؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی

دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29) ، دی 1398، ، صفحه 141-154

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.50196.3919

چکیده
  نیت اصلی این پژوهش مفهوم‌سازی و عملیاتی کردن "رهبری نوع‌دوستانه" در مدیریت سازمان‌های دولتی است. روش این پژوهش آمیخته است. جامعة آماری پژوهش در بخش کیفی " اساتید شاغل در حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی" و در بخش کمی "دانشجویان حوزه‌های علمیة استان آذربایجان شرقی" است. برای تحلیل داده‌ها در بخش کیفی از تحلیل محتوای پنهان و در ...  بیشتر

مدیریت دولتی
طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

علی قربانی؛ حسین قره بیگلو؛ فریدون پیمان

دوره 5، شماره 3 (پیاپی 19) ، تیر 1396، ، صفحه 131-140

چکیده
  امروزه پیشرفت دانش بشری بر بازاریابی نیز تأثیرگذار بوده به‌نحوی‌که رشته‌ای تحت عنوان بازاریابی عصبی  به وجود آمده است. در این روش اعتقاد بر این است که مطالعه بیولوژی و فیزیکی مغز مهم‌ترین راه برای شناخت رفتار خریداران است. هدف از این مطالعه طراحی مدلی برای جذب مشتری با رویکرد بازاریابی عصبی جهت جذب مشتریان در بانک می‌باشد. در ...  بیشتر